Spørsmål og svar

 

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED KUNDESERVICE?

Vi har per i dag kundeservice per e-post. Forespørsler til Bio Pharma Norway gjøres gjennom vårt kontaktskjema eller ved å sende oss en e-post til post@nutripro.no. Du kan også nå oss på telefon 71582110 (hverdager mellom 0900 - 1500)


HVOR KAN JEG KJØPE PRODUKTENE DERES?

Våre produkter selges kun gjennom vår egen nettbutikk på www.nutripro.no,Du kan også nå oss via kundeservice for bestilling, endringer og administrasjon av ditt abonnement.


HVORDAN BETALER JEG FOR VARENE?

Når vi sender deg varen din, følger det med en faktura med 20 dagers betalingsfrist fra utsendelsesdato. Du trenger altså ikke betale for varene på forskudd.
Forfallsdatoen på fakturaen er 20 dager fra den er sendt. Ved forsinket betalinger påløpet purregebyr på 65 kroner. Som kunde er du selv ansvarlig for å betale i henhold til fristen og må dekke eventuelle gebyrer ved forsinket betaling.

 

HVA ER LEVERINGSTIDEN?

Når vi mottar din bestilling, sendes varen normalt ut påfølgende virkedag. Din første bestilling kommer derfor hjem til deg i løpet av 2 - 5 dager. Pakken går som brevpost med Posten Norge. Pakken får plass i de fleste postkasser. Deretter mottar du din faste forsendelse før du går tom.

 

HVORDAN FUNGERER ET ABONNEMENT?

Produkter selges uten binding på løpende abonnementsbasis inntil kjøper sier opp abonnementet. Leveringsfrekvens er i henhold til varigheten på hvert produkt (normalt 2 -to-måneder). Du mottar ny forsendelse før du går tom.

 

ER DET BINDINGSTID PÅ KJØP AV PRODUKTER?

Nei, det er ikke bindingstid når du abonnerer på produkter hos oss. Men det er en oppsigelsesfrist for å avslutte ditt faste leveringsforløp. Denne fristen er 6 uker fra fakturadato og 2 uker før din neste planlagte levering. Datoene står på fakturaen.

 

KAN JEG TA EN PAUSE, ENDRE ELLER STOPPE DE FASTE LEVERINGENE?

Du kan selvsagt gjøre endringer på dine produktleveringer. Du kan pause abonnementet, endre dato for neste utsendelse eller avslutte avtalen når det passer deg. Dette må gjøres innen 2 uker før din neste planlagte levering.

 

HVILKET LOVVERK FØLGER BIO PHARMA NORWAY AS

Bio Pharma Norway følger de til en hver tid gjeldende lover og regler myndighetene har satt. Mattilsynet er den offentlige instans som regulerer næringsmiddelmarkedet.

 

HAR MAN ANGRERETT?

I henhold til angrerettloven har du en 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet og returnere ubrukte produkter ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjemaet vi sender med din første levering. Ved eventuelle returer må du selv dekke portokostnadene. Angreretten gjelder kun for første levering og ikke for videre abonnementsforsendelser.

 

KAN MAN RETURNERE VARER?

Du kan returnere førstegangslevering, Alle andre returer må avtales med kundeservice. Ved eventuelle returer må du selv dekke portokostnader.

 

ER DET ALDERSGRENSE PÅ KJØP AV PRODUKTER HOS DERE?

Ja, du må være 18 år for å bestille produkter hos oss. Når man gjennomfører kjøp bekrefter man at man er over 18 år og har lest og godkjent kjøpsvilkårene.

 

HVOR FINNER JEG VILKÅR?

Våre kjøpsvilkår finner du her.